De la col.lecció nit.
Penjoll de plata oxidada i texturada amb or de 24kt i una turmalina facetada de Brasil. L’acabat és mate ratllat amb punta de diamant.
És un penjoll amb un to molt contrastat que dóna elegància però el mateix temps és versátil per poder-lo portar en moltes ocasions.
Va amb cable d’acer de 45cm de llarg.
Peça única i feta a mà.
Mida:40x51mm.
Pes: 6,8gr.
LA TURMALINA
El nom de turmalina ve de la paraula cingalesa “ touramalli” que significa de colors barrejats.
La turmalina és pleocroica, és a dir, els cristalls es veuen de diferent color a l’observar-se des de diferents angles.
250,00€
En estoc
Per a oferir les millors experiències, utilitzem cookies pròpies, de tercers per a fins analítics i per mostrar publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels vostres hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Per a més informació, visita la Política de galetes sota aquestes línies.